MENSKOPPEN!

17 kommentarer:

  1. hej den här serien har jag inte läst förut. fin! snygg blogg. den ser proffsigare ut än min. jag har mycket kvar att lära mig...

    SvaraRadera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  3. Vad bra - väldigt pedagogiskt ;-)
    Är det ok att jag länkar till din serie här på bloggen från min sida "Mer läsning" om menskoppar på www.menskoppen.se?

    SvaraRadera
  4. Hej Annelie! vad glad jag blir! klart du får länka!!

    SvaraRadera
  5. Kan du bara kolla så att det ser ok ut, särskilt med tanke på att jag tog en liten bild ur serien till en illustration. Om du inte vill det, så tar jag bort den!

    SvaraRadera
  6. Annelie! det ser jättebra ut. tack för alla fina ord

    SvaraRadera
  7. Underbart! vilken skön igenkänning:-)

    SvaraRadera
  8. Men så galet bra! Jag har hört att till instruktionerna av någon av kopparna står det att det inte går att ha sex med den i. Det känns som en ganska snäv bild av vad sex är, så jag blev extra glad över att det var med. Heja dig!

    SvaraRadera
  9. HAH! vilket bullshit! och vilken dålig reklam för dem! dem borde anlita mig som marknadsförare. tack för peppen Hansi!

    SvaraRadera
  10. Jättefint, sånt här behövs verkligen! Om jag ska vara petig så är bilden i faktarutan lite missvisande, vilket jag tycker är synd i en i övrigt så bra serie. Menskoppen sitter ju dels längst ner i slidan och hålls dessutom på plats av slidmuskulaturen (och undertryck). På bilden ser den ut som att den sitter löst och skulle skramla runt och läcka åt alla håll och kanter, tror att det kan skrämma bort potentiella användare.

    SvaraRadera
  11. Johanna! tack för peppen. synd att du tycker nånting är "synd" i min serie! bilden är ritad som så för att man ska fatta vart den ska upp liksom! min sitter runt livmoderstappen och det hade jag gärna velat fatta när jag trixade runt med den där själv, så då försökte jag visa det!! pedagogiska bilder är inte alltid bokstavliga. isåfall skulle inte heller svanskotan "skramla runt" sådär som den gör på bilden heller.
    hej hopp!

    SvaraRadera
  12. Hei. Snublet tilfeldigvis over denne mens jeg lette etter mer info til en norsk side om menskopp! Superfin! Håper det er greit at jeg linker til denne fra siden! (www.menskopp.org , I menyen under "Jungeltelegrafen").
    Takk for en kul serie!
    -M

    SvaraRadera
  13. jättebra serie! jag hoppas det är okej att jag lånar den till min blogg, länkar självklart!

    SvaraRadera
  14. Hej ritstift i rumpan! roligt du gillar och klart du får låna! vad är adressen till din bloig?? /karolina

    SvaraRadera
    Svar
    1. http://yllestrumpa.wordpress.com är adressen!

      Radera
  15. Så himla bra! Numera finns det ett svensktillverkat alternativ på marknaden. Dessutom har de storleksgaranti och fraktfritt. Kolla på www.menskopp.se

    SvaraRadera