HANDBOKEN ser världen

Handboken har kommit och redan sett sig om i världen lite. Har varit på Bokmässan i Göteborg och angstat bland alldeles för mycket folk, livetecknat och haft världens bästa releasefest på Rio rio! Det kom runt 260 pers, SCUM, Vänsterkillekören och Fattig Tjej (http://fattigtjej.blogspot.com/)uppträdde, Emma, Lord Byron, Bike Bonkers och Festens Rester DJade och fina queers dansade med finaste serienördarna och två av mina bästa världar möttes en stund. Jag fick signera böcker och glida runt mellan värdinnestressen lite. Det var underbart! Tack alla som kom dit.
Hanna Hård, skrev om mig i Vi som aldrig sa sexist-bloggen, samt publicerar mina Relationshandböcker där. Kolla in : http://www.visomaldrigsasexist.net/2009/09/bok-och-bloggtips-handboken-av-karolina.html.

Så här såg det ut när boken kom in i mitt liv i fysisk form. Lägg speciellt märke till den stolta mamma-minen:


1 kommentar:

  1. hej my fellow c. kul med bok, grrrattis fran cissi. halsa koren, jag hoppas allt gar fint. alll lycka osv. C.

    SvaraRadera